Program lojalnościowe dla firm

Error message

Deprecated function: The each() function is deprecated. This message will be suppressed on further calls in menu_set_active_trail() (line 2405 of /var/www/vhosts/carrick.pl/includes/menu.inc).

Moje wpisy

Można wyciskać z siebie siódme poty. Możemy pracować po nocach. Można próbować również dużo innych rzeczy, ale nigdy nie możemy zapominać o najważniejszym - powodzenie naszego interesu w głównej mierze zależy od satysfakcji naszych konsumentów, których, naturalnie, najpierw powinniśmy zdobyć. Próżny będzie nasz wysiłek, jeśli nie znajdziemy odbiorców naszych usług.

Stąd też dowolny początkujący przedsiębiorca dowolnej branży powinien poznawać najważniejsze zasady skutecznego marketingu.
otwarty kalendarz
Author: Complete Merchandise
Source: http://www.flickr.com
To nie jest tylko przedmiot naukowy, to cała filozofia. Spece od marketingu, którzy zdobyli już pewne doświadczenie, mogą dokonać prawdziwych cudów. Stąd też jeżeli tylko nasze przedsiębiorstwo jest w stanie udźwignąć taki balast finansowy, nie należy na takim pracowniku oszczędzać. Środki włożone w kampanie reklamowe zwrócą się szybciej, niż nas możemy to sobie wyobrazić.
Czytaj dalej
We współczesnym biznesie karierę robi marketing relacji. Teraz nie wystarczy jedynie ogłosić się lokalnych gazetach, rozwiesić plakaty, czy zrobić spot reklamowy w telewizji. Dzisiejszy klient jest wyjątkowo niedostępny i my musimy pierwsi wyciągnąć do niego rękę. Jak sama nazwa wskazuje, taki gatunek marketingu skupia się wytwarzaniu trwałych więzi z naszym klientem. Nie jest sztuką przyciągnąć konsumentów. Potem musimy ich jeszcze zatrzymać przy sobie.
Właśnie w tym celu zrodziły się programy lojalnościowe
sterta banknotów
Author: Vsevolod Knyazev
Source: http://www.flickr.com
. Na pewno niejeden z nas ma w portfelu całą kolekcję plastikowych kart. Otrzymaliśmy je podczas pobytu w różnych sklepach. To jest właśnie część tego planu. Każda firma, która pragnie zatrzymać przy sobie konsumentów, zwabia ich do siebie tym właśnie miłym gestem. Otrzymując kartę stałego klienta, dowiadujemy się, że odtąd jesteśmy członkiem elitarnego klubu. Taka informacja mile łechce nasze konsumenckie ego. Czujemy się zauważeni i docenieni. Dodatkowo, ekspedientka informuje nas, że dzięki posiadaniu tej luksusowej karty, czeka na nas mnóstwo wspaniałych promocji, niedostępnych dla pozostałych klientów. Właściciele wielkich sieci dają nam w ten sposób wyraźny komunikat: jesteśmy dla nich ważni, jesteśmy wyjątkowi!

Reszta tutaj programylojalnosciowe.pl