Moje wpisy
posted by addmean
on Thu, 08/04/2022 - 08:55
Przenoszenie budżetów reklamowych z mediów tradycyjnych do sieci chroni agencje interaktywne przed skutkami kryzysu gospodarczego – takie wnioski wynikają z najnowszego badania “Client-Agency Economic Outlook Survey” przeprowadzonego w maju 2009 r. w Stanach Zjednoczonych. Krajowe analizy wyraźnie potwierdzają ten trend – reklama w sieci, jako jedyny segment w rynku reklamowym, zanotowała 7% wzrost przychodów w I kwartale 2009 r.
Badania ze Stanów Zjednoczonych niezbicie dowodzą osłabienia się sytuacji agencji marketingowych. 87% badanych agencji odczuwa wpływ kryzysu na ich działalność. Nieliczne z nich - 7% potwierdza, że kryzys oddziałuje na ich sytuację pozytywnie. Jedynie co 20. badana agencja nie odczuwa żadnej korelacji między sytuacją na rynku a działalnością firmy. Zobacz na czym polega kształtowanie wizerunku firmy.
Za promocją w internecie przemawia łatwość rozliczania konwersji wykupionych kampanii, co potwierdza na przykładzie e-mailingu Błażej Miernikiewicz, dyrektor zarządzający jednej z największych w kraju agencji specjalizujących się w marketingu internetowym Artefakt: Zainteresowanie mailingami rosło ostatnio bardzo intensywnie. Dodanie do oferty wydawców mailingów rozliczanych za kliknięcie (CPC) pozwala marketerom na łatwą ocenę efektywności tego typu działań. Bywa, że okazują się one skuteczniejsze i tańsze od reklamy w TV czy prasie.
Polskie analizy odzwierciedlają trendy w Stanach Zjednoczonych dotyczące sieciowych form promocji. Według badania domu mediowego MPG w I kwartale 2009 r.
Nie zwlekaj, zobacz tekst na witrynie (https://twojprawnik.net/), która też Cię zaintryguje. Znajdziesz tam m.in. wzmiankę o zajmującej Cię tutaj problematyce.
polski rynek reklamy zmniejszył się o 160 mln zł, czyli prawie o 1/10 w stosunku do I kwartału 2008 r. Jedynie reklama internetowa zanotowała 7% wzrost przychodów w ciągu pierwszych 3 miesięcy 2009 r. Badania domu mediowego ZenithOptimedia jest jeszcze korzystniejsza dla sektora – analitycy prognozują mu 20% wzrost w tym roku. Prognozy potwierdza codzienna praktyka agencji marketingu internetowego:
- Rodzimych agencji specjalizujących się w marketingu w wyszukiwarkach kryzys nie dotknął – stwierdza Błażej Miernikiewicz z Artefakt.pl - Zainteresowanie linkami sponsorowanymi oraz pozycjonowaniem nie maleje. Po pierwszym półroczu mamy ponad 15% więcej klientów niż na koniec 2008 r., co przekłada się na ponad 300 polskich i zagranicznych serwisów internetowych. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku innych firm SEO/SEM, z którymi mamy kontakt - podsumował przedstawiciel Artefakt.
Za promocją w internecie przemawia łatwość rozliczania konwersji wykupionych kampanii, co potwierdza na przykładzie e-mailingu Błażej Miernikiewicz, dyrektor zarządzający jednej z największych w kraju agencji specjalizujących się w marketingu internetowym Artefakt: Zainteresowanie mailingami rosło ostatnio bardzo intensywnie. Dodanie do oferty wydawców mailingów rozliczanych za kliknięcie (CPC) pozwala marketerom na łatwą ocenę efektywności tego typu działań. Bywa, że okazują się one skuteczniejsze i tańsze od reklamy w TV czy prasie.
Polskie analizy odzwierciedlają trendy w Stanach Zjednoczonych dotyczące sieciowych form promocji. Według badania domu mediowego MPG w I kwartale 2009 r.
Nie zwlekaj, zobacz tekst na witrynie (https://twojprawnik.net/), która też Cię zaintryguje. Znajdziesz tam m.in. wzmiankę o zajmującej Cię tutaj problematyce.
polski rynek reklamy zmniejszył się o 160 mln zł, czyli prawie o 1/10 w stosunku do I kwartału 2008 r. Jedynie reklama internetowa zanotowała 7% wzrost przychodów w ciągu pierwszych 3 miesięcy 2009 r. Badania domu mediowego ZenithOptimedia jest jeszcze korzystniejsza dla sektora – analitycy prognozują mu 20% wzrost w tym roku. Prognozy potwierdza codzienna praktyka agencji marketingu internetowego:
- Rodzimych agencji specjalizujących się w marketingu w wyszukiwarkach kryzys nie dotknął – stwierdza Błażej Miernikiewicz z Artefakt.pl - Zainteresowanie linkami sponsorowanymi oraz pozycjonowaniem nie maleje. Po pierwszym półroczu mamy ponad 15% więcej klientów niż na koniec 2008 r., co przekłada się na ponad 300 polskich i zagranicznych serwisów internetowych. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku innych firm SEO/SEM, z którymi mamy kontakt - podsumował przedstawiciel Artefakt.