Elektroniczny bieg faktury jako zabezpieczenie prawidłowego prowadzenia urzędu.

Moje wpisy

Faktura jest jednym z ważniejszych dokumentów w biznesach i instytucjach. Faktura jest specyficznym poświadczeniem domagającym się adekwatnego także skutecznego wystawiania. Zwyczajowy krążenie faktury może skutecznie burzyć działanie w firmie, choćby ze względu na zagubienie dokumentu, czy też losowe zniszczenie. Przedsiębiorstwa stosujące papierowy cyrkulację faktur kupna ,powinny go zastąpić skanowaniem dodatkowo elektronicznym obiegiem.
list
Author: Nicole Beauchamp
Source: http://www.flickr.com
Przyniesie to poważne oszczędności również zminimalizuje liczbę popełnianych pomyłek przy obliczaniu owych dokumentów. Niejednokrotnie faktury (www.automatyzacja-faktur.pl/) trafiają do sekretariatów bądź oddziałów biznesowych przedsiębiorstwa gdzie są opisane przez osoby a później są przekazywane do działu rachunkowości, gdzie zachodzi ich księgowanie i płatność.Nawet jeśli faktura trafi uprzednio do oddziału księgowości, dodatkowo musi być opisana dodatkowo zaaprobowana przez dział merytoryczny. Papierowy bieg powoduje, że faktury (zweryfikuj u źródła) przepadają, bywają nazbyt długo trzymane, muszą kilka razy obiegać po przedsiębiorstwie. W obecnych czasach duże przedsiębiorstwa powinny przejść na elektroniczny obieg faktur.


Jakie zalety przynosi firmom skanowanie i elektroniczny obieg faktur?

Przede wszystkim ekonomizacje. Pierwsze oszczędności można już dostrzec w firmach otrzymujących od 5 tys. faktur wzwyż rocznie już po 6 miesiącach. Zamiana obiegu papierowego na obieg elektroniczny faktur przynosi pożytek dla wszystkich komórek uczestniczących w tym procesie, np. skrócenie czasu i pomniejszenie kosztów obsługi faktur; minimalizacja operacji manualnych; obniżenie liczby błędów; minimalizacja odsetek z racji spóźnionych płatności; pełny wgląd do historycznych danych. Oto efektywne rozwiązania dla twojej firmy - http://www.efematic.pl/rozwiazania.




Faktura
Author: Steve Jurvetson
Source: http://www.flickr.com
Korzyści dla biznesów wprowadzających elektroniczny obieg faktur:

- zmniejszenie nakładu pracy potrzebnego na obsługę faktury w firmie,
- usprawnienie rejestracji dokumentów w wyniku eliminacji papierowego obiegu faktury,
- stały podgląd terminowości transferu faktury,
- egzekwowanie przez system procedur związanych z akceptacją faktury,
- jednoznaczne przypisanie odpowiedzialności do danej osoby zdefiniowanej w procesie.